ZBRUSH

ZBRUSH 4R7 HOŞGELDİNİZ
ZBrush 4R7 5.0 ZBrush için harekete geçmeden önce ZBrush 4 Serisi içinde son örneği bu. Önceki nokta bültenleri gibi, sadece birkaç küçük değişiklik yapmaz ama oldukça büyük eklemeler ile doludur. Aslında, ZBrush 4R7 4'ten beri en geniş bültenleri biri çıktı.

ZBrush 4R7 imza özellikleri vardır: ArrayMesh, NanoMesh ve ZModeler QMesh. Tüm bu özellikler, sanat ve güzellik için model ilk yaratılışından ve yaratım sürecinde yararlıdır. Sizin iş akışı, şimdi de pratik veya daha önce gerçekleştirmek için düpedüz imkansız olan şeyler yapmanın daha fazlası için ZBrush içinde kalmak için izin verir.

Özellik seti ötesinde, ZBrush çekirdeği tekrar ediliyor ve 4R7 64-bit desteği isteğe bağlı ile yayımlanan ZBrush ilk sürümü olacak.3-Bu tamamen sizin makinenin bilgi işlem gücünü sağlayacak, sadece daha yüksek poligon sayıları için izin, ama aynı zamanda sanatçı daha az zamanda daha çok sanat oluşturmak için mümkün kılar!

Ya da ZBrush için satın alma yükselterek 4R7, arsenal araçları başka bir set, sanatsal özgürlük ve yaratıcılık genişleyen ekleyeceksiniz.

ZMODELER

MULTIPLE INSTANCES AND INFINITE DETAILS

Örnekleri ve Detayları
Sanatçı olarak yeni NanoMesh ve ArrayMesh özellikleri ile, hala düşük poligon sayısı korurken işinize daha fazla karmaşıklık ve ayrıntı getirebilir. Hem NanoMesh ve ArrayMesh oluşturulacak herhangi bir nesnenin birden çok örneği için izin verir ve birkaç saniye içinde ayarlanabilir.

Render Eksiksiz Detayları
ZBrush 4R7 ile yeniden yapılanma Oluşturma sistemi artık deplasman gibi tüm Yüzey Gürültü, usulen oluşturulan herhangi bir gürültü niteliklerini eşleştirmek için örgü deforme hale getirecektir. Aslında harita oluşturmak için gerek kalmadan bir deplasman göster sahip gibidir. Poligon sayısı ne olursa olsun render zaman son derece ayrıntılı sonuçları görmek.